Anderssoncarro

❤Gift❤Fyrbarnsmamma❤ besöksräknare

Kategori:

Ligger i sängen å bara latar mig å tittar på Vanessa när hos sussar sött i din vagga... Robban har gått upp med grabbarna å ska få iväg dom till skola/dagis ... Inte varje dag man kan ligga i sängen så här å ha det gott.. Tänk vad tiden går fort.. Vanessa e redan över en vecka ...
Hon äter /sover å bajsar :-) en lätt bebis som oftast e nöjd åå det är skönt med tanke på att vi har tre huliganer här hemma som kräver mycket tid å uppmärksamhet ...fasar lite inför nästa onsdag för då börjar Robban att jobba igen:-(
Och att jag kan få hålla mig frisk från min njursten som har gett mig sån otrolig smärta:-( fick kallelse igår till röntgen igen den 2 okt så då får vi se hur det ser ut å om det blir operation...
Har även fått tid till Karlskoga för att träffa underbara läkaren thora för att fylla i å ansöka om att få sterilisera mig :-) för här ska inga fler barn bli gjorda ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: