Anderssoncarro

❤Gift❤Fyrbarnsmamma❤ besöksräknare

❤❤

Kategori:

Robbans sista dag hemma:-( imorgon börjar verkligheten .. När vi lämnat barnen på skola /dagis i morse åkte vi till stan å förnyade våra körkort... Sen handlade vi en snabbis.. Hela eftermiddagen har jag spenderat i sängen tack vare den här jävla njurstenen som tagit över min kropp :-( dock börjar medicinen hjälpa så jag ska strax gå upp å hjälpa Robban med barnen... Har legat å tittar på Vanessa i flera timmar å kan inget annat än att känna mig så otroligt lyckligt lottad att jag har fyra friska å helt underbara barn...å min stora kärlek i livet Robban.vad skulle jag vara utan dom??? Även fast livet med fyra små barn är väldigt påfrestande så handlar det om att vi är starka tillsammans å att vi klarar allt :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: